Thursday, February 25, 2010

ILMU ITU INDAH.......




HA2...mak aku slalu kte jgn kcilkan martabat ilmu...aku wat2 phm je...bg aku 2 just leteran mak aku jer!!!!skrg bru aku phm pe yg mak aku ckp 2...MAK,,anak mu mler blaja erti hdup!!!!
ntah pe yg aku mrepek ni..xdela,,aku just nk refer kpd aktvt aku minggu ni...u aku anjurkan SEMINAR KEUSAHAWANAN INDUSTRI KREATIF DAN WARISAN...hmm,,yg azabnye aku kne join...mmg aku dh rse kebosanan dan malapetaka!!!!aku xtau program ni for wat...tp ble dh join mmg sonok...bru aku tau yg industri kat negara ni mmg pyh nk survive especially art industry!!!seminar ari 2 aku dgr pnceramah bentang kertas kerja die org...yg jd penceramah bkn calang2...antaranya PAK NGAH(komposer),,SHUHAIMI BABA(pengarah filem) dan bnyk g...aku mmg puas ati dgn seminar ni...bnyk bnde aku tau n yg pnting seminar ni kne puji dg smua pihak..ye la kan???spe sngke dgn tmpat yg mcm kurang seswai(refer kpd dewan yg unik),panas n last minit mmg xsngka sminar ni mmg happening...tahniah wat fakulti FTKW...dhla,,bosan nk cter bnyk...time 2 see da picture!!!!















No comments:

Post a Comment