Sunday, April 4, 2010

SAYA SUKA KOSONG!!!!

HMM,,hdup ni smua memerlukan psngan???btol ke???mgkin btol mgkin tidak..
hdup brpasangan mmg seronok kerana ada org yg leh jg kte,syg kte, brkwn dgn kte...namun,bayangkan pasangan kte 2 plk yg mmg xleh harap...sama mcm istilah kwn mkn kwn, psngan curnag dan sbgnya..
hmm,,bg aku bek hdup srg( i mean in my position and situation la)....xgne brpsngn klu wat kte skit hati...lpskan la psngn anda dan biarkan die dgn hdup die...xpyh mnyusahkan dri trpedaya dgn lakonan die...kte pon ade hdup sndiri..kwn leh crik,,cinta pon sme...dlm kubur pon kte bkn brpsngan..srg2 gak...TUHAN ade perancangan yg lbh baik utk kte..mgkin kta yg slh sbb 2 kte dpt psngan yg slh..xpyh nk mnyalahkan psngan kte jer...let it be buddy!!!!!aku dh bnci nk pkir manusia yg xphm bhse, xreti jge maruah and ckp belit2...hmm,,emosi plk...xpe2..blaja lah jd org yg gentle...lpskan smuanya.....xgne kte sbr..lps dgn cara baek..xpyh gaduh2....AKU MAAFKAN DOSA ORG YG PNH WAT SLH KT AKU!!!!aminn....huhu

No comments:

Post a Comment