Sunday, May 23, 2010


HAHA...Ni la team rugby aku...we called dis team PENGUINZ..hehe,,mcm lucukan nme 2...aku pon xstuju dgn nme 2..tp lme2 aku accept gak..PENGUINZ tlh represent our university kt MASUM aritu...gempak sial,,team yg bru je tubuh xsmpai stgh tahun dh leh join level tinggi...wk2 MASUM aritu kte org lwn team UPSI dgn team yg aku gelar gajah liar UITM!!!!..MASUM aritu kte org kne sekolah dgn UITM ckup2....wk2 lwn UPSI leh fight g...aku xkesah pon team ni klh aritu...bg aku ni pngalaman pertama..tp klu mcm ni la team PENGUINZ ni men,,aku yakin team ni leh pg jauh...dgn dak2 nye plk sporting hbis..mmg enjoy!!!korang mmg sempoi...korang xpnh wat aku tnsion...team ni gabungan dak senior dgn junior...ade la srg bapak bdk yg mngaku die bks pmain COBRA...hahaha,,BRO ISEY,,lu mmg lawak...aku dh jnji akn men rugby klau aku xmen takraw g....aku ske game ni...falsafahnye sng jer...org blh tackle kte, kte leh tackle org 2 blik...xde dendam,,pnuh hormat n men dgn pnuh bermaruah...haha,,i'm falling in luv with rugby....





No comments:

Post a Comment