Sunday, July 4, 2010

ULANG TAHUN SI PENCINTA


Haha....aku dh mle berkarya...sbuk tgok world cup tbe2 idea dtg....aku trus taip kt laptop....member aku siap kte aku sasterawan negara...pduli pe...aku tbe2 smngat...hahaha..ni karya yg aku anggap agung...karya ni xbrkaitan dgn yg hidup atau yg mati...

ULANG TAHUN SI PENCINTA
Walaupun mempunyai kehidupan tetapi aku merasa yang tidak aku bernyawa lagi
dan ianya membuatkan dunia kehidupan menjadi kelam-kabut dan huru-hara
Dalam keadaan ini aku hanya berdoa pada yang maha Esa..
Kerana dalam masa yang singkat ia telah menuntut untuk mendapat kebebasan dari cinta
yang kami selami, menjaganya dan menghargainya..

Menggunakan banyak alasan untuk menutupkan kesalahan..
Tapi tidak akan ada satu AYAT pun yang akan memberhentikan KESAKITAN dihati
Kerana disaat aku masih berduka dan saat itu juga dia tinggalkan aku 'semula'
Inikah erti cinta? Cinta yang dikhianati..

Jika Kau adalah yang benar dan akulah pesalah,,
Inginku ketahui apa masalah sebenarnya..
Kerana kau tinggalkan tanpa kesan cinta yang pernah dibina
Kekejaman yang kau lakukan amat mendalam kesannya dari cinta yang kau bina

No comments:

Post a Comment