Thursday, February 3, 2011

KEHILANGAN 2


ENTRY NI KHAS TUK ALLAHYARHAM ABANG ISMAIL BIN HAJI YASIN..
keriangan di wajah mu tidak menggambarkan lgsung perit dan sakit yg USU simpan didalam diri..berbekalkan semangat dan kudrat yg ada USU sembunyikan segala kesakitan diri untuk mengelak dari menyusahkan org lain...USU blh gembira dlm kesakitan..USU boleh menipu untuk menggembirakan orang lain..teringat aku dgn kata2 USU suoaya teruskan hidup kena ceria..tp dlm diam2 USU menipu kami..USU sbnrnya xceria..tergamak USU rahsiakan penyakit tanpa diketahui org lain semata-mata xnk org lain ssh...teringat aku kenangan mengembara dgn usu...USU xpnh lokek dgn duit...USU mmg suka melancong...smpaikan kami xpnh tgok kesedihan kt dlm diri usu....blik je cuti aku dgr brita usu sakit sbb dh smpai tahap kritikal...aku xdpt mnahan air mata melihat tubuh yg dulu berisi skrg kurus kering....aku xdpt mnhan sbak ble aku tpkse membaca yasin diseblh org yg aku syg...spnjg mnjge beliau fikiranku asyik teringat kenangan lalu bsme beliau..smpi begitu berahsia USU kpd kami...dlm sakit USU blh senyum lg...wajahm USU bg ku xpnh lgsung mnampakkan kesakitan...aku xdpt mnahan sebak ketika beliau tidak mampu utk mengangkat ank nya sendiri...aku sdh sgt...tggal 26 disember 2010 jam 7.03 mlm, USU pergi buat selama-lamanya....maka benar janji TUHAN, setiap yg hidup akan merasai mati...YA ALLAH, ko rahmatilah arwah dan masukkanlah beliau dikalangan org yg ko redhai.AMIN...AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment