Tuesday, September 25, 2012

BORNEO TO PENINSULAR

Assalamualaikum....21hb aritu aku telah fly ke Peninsular Malaysia utk jmpe dgn MAK CIK yg aku syg sgt...aku dtg dgn sejuta harapan...bnyk bnda aku fikirkan smasa pg ke sana...tujuan aku berkaitan dgn hdup dan mati...bnyk bnda kne aku korbankan dmi nk pg sne...klu nk cte bab harga tiket xpyh cter la..phm2 la bli tiket last2 minit...tp dmi niat ikhlas aku pg jgk...bnyk plan aku lakukan tuk pg sne..bkn pe..aku nk ble dtg sne aku leh spend mse xsmpi 2 hari tu dgn semaksimum yg blh...aku nk bg die rse btapa aku mmg syg die sgt2..aku nk die igt saat ni..smpi sne tgh mlm jmpe die aku dh hepi sgt...tmbh2 plk ble smpi sne family die pn ada...aku mmg hepi sgt..aku plng ske tgk ble die snyum...aku yakin dia hepi...wlupun perancangan yg aku buat tidak dpt smua aku buat tp aku yakin aku hepi ble dpt tgk die....PANGET...org dh syg awk sgt2 la...smoga hbngn ni diberkati Allah..

No comments:

Post a Comment