Monday, October 18, 2010

JOM CERITA HANTU..

Hmm..ni yg mls nk cter bnde ni..karut tol...mremang bulu aku...100% bulu aku mremang..xde sehelai pon xmremang...aku nk cter pngalaman aku bermain dgn bnde halus nih...mle2 mmg aku xcyer tp dh kne mmg pngalaman yg best...dlm minggu ni td pas match rugby mmg aku lth sgt...ntah xtau knpe pas game ari2 aku trus tdo...ngantok sgt...wk2 tdo 2 la aku kne men dgn bnde 2..hahaha...bodo tol bnde 2...aku xtau nk ckp per...mmg mnakutkan..aku rse mcm kne tindih..aku rse mcm xleh bngun...smua jenis surah serta ayat aku bce msh gak xjd..smpai sifir2 pun aku bce skali....haha..gurau jer...lme jgkla saat mencemaskan 2 brlaku...tkut tol...pas aku kne ari2 aku dh xtdo tnpa mndi atu xmndi..aku xnk pngalaman 2 berulang g....cuak aku!!!!!

No comments:

Post a Comment