Saturday, October 23, 2010

TALA PELCAYA

Aku slalu dgr org kte "problem, it just a step for learn n become mature"...lbh krg la...mnyampah tol aku dgr...yg brckp 2 slalu sng je kan..yg mngadap mslh ni spe la tau..jadah,,ko ckp leh la...cbe ko rse..tgok cmne..skrg ni kt dri aku ade PROBLEM,,,TEKANAN,,,BOSAN,,,JIWA KACAU..smua ade la...smkin srabut...aku pon dh bosan gler nih...mgkin ujian TUHAN kot..bgus gak...bru rse mncabar hdup aku..bkn aku nk mngeluh tp skrg aku mmg xstabil...nk wat hepi pon pyh...yg aku tau skrg mngadap kje,,wat2 hepi,,TIDO dan aktiviti yg smkin di luar kawalan...hmm...tuhan,,aku smkin lmh....kmbalikanlah smngat aku....hmm..kpd kwn2 yg phm,,tq..krang mmg kwn aku dunia..akhirat xtau la..hahaha...mntak maaf skrg aku bnyk snyap..tggu aku jd normal blik ckit mse g..sabar...aku xde mslh dgn korang cme tekanan ni wat aku tekan dri aku..DAMN!!!!!pe2 pon cabaran itu sonok...

No comments:

Post a Comment