Tuesday, August 2, 2011

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN

Yeah...syukur sgt2 sbb dpt brjumpa lg dgn bulan RAMADHAN..mmg aku tggu2 bln ni..bnyk sbb nyer..yg 1st mmg sbb keWAJIBan..yg len sbb bln ni je la aku leh cntrol smua trmsuk mkn dgn NAFSU...hahaha..agak plik bnyi disitu..hahaha..ble cter psl ramadhan ni..ni la posa yg aku smbut kt rmh ni dgn pnuh sbb slme 4 tahun ni aku smbut kt u...mmg seksa smbut kt lua dr rmh..ye la nk pkir msk nyer,,duit lg,,tp ble kt rmh smua lngkap..ni yg aku ske...tp rindu sgt2 kt member wk2 smbut posa kt u...mmg bnyk kngn smpai mkn telur dgn sardin je tiap2 ar...2 xkne lg dgn member yg xreti msk..mmg haram jadah..tp sbb bnde 2 la aku jd manusia..dr xreti msk aku dh reti msk..xla hebat sgt tp blh la bg perut ni brisi...spe yg jd bini aku mmg untung la..hahaha...aku hrp bln ramadhan ni aku dpt kmpul bnyk2 pahala dan blh buang dosa2 lampau aku...aku mngaku aku mmg bnyk dosa...hmm..aku harap aku dpt diberi kesempatan oleh ALLAH utk brjuang mnghasbiskan posa ni dgn baik....ku mngharapkan ramadhan kali ini penuh makna..(lirik lagu 2)..

No comments:

Post a Comment