Sunday, January 13, 2013

BOSAN VS SUNYI 1.0

Assalamualaikum...smoga semua sihat...spt yg aku britau kt entry lps..aku nk post antara karya2 BOSAN VS SUNYI aku swaktu duduk jge site kt sempadan ari 2...haha..rse dh darah seni ni mngalir..aku tlis je...mesej yg aku nk smpai biar aku je yg paham...hahaha...

Apa tidak kau dengar bisik lembutku..
menyingkap tirai jendela kamar hatimu..
hingga setiap senja sendirian di rongga hasilan sendiri..
menunggu ketukan kasihmu di kamar rinduku..
bersama pulangnya elang dr kembara siang..
bagaikan tembok usang yang enggan mengalah dan berpatah..
walaupun setiap kali datangnya air laut bergelora...
menambahkan lagi pedih luka di kaki..

Apa tidakkah kau lihat..
manik-manik kasihku...
berlabuh di veranda hatimu..
dan kuntum-kuntum cintaku...
tersimpuh di kaca jendela kamarmu..
hingga kau biarkan juga..
pintumu tertutup rapi....
dan aku terkapai sendiri...
antara fantasi dan realiti....

No comments:

Post a Comment