Wednesday, January 9, 2013

WELCOME 2013

Assalamualaikum...dh genap 9 hari tahun baru berlalu..tp bru skrg aku berpeluang nk mngarang kt ruang diari imaginasi aku nih..hahaha...ari ni aku nk tulis dan bg rumusan bg taun 2012.....sng cter word yg pling sesuai utk taun lps ialah WORST....everything gonna be ZERO...im a LOOSER being a human,,man,,son and EVERYTHING........smua jd xbtul...bsr btul ujian tuhan kt aku..mngkin tuhan nk tarik nikmat yg aku pnh dpt dulu...aku kne pikir positif...xpe..aku dh phm dgn rentak hidup...skrg aku dh bijak berfikir mne yg baik..mne kawan..mne lawan...spe pelakon...spe jujur...aku bersyukur tuhan bnyk bg aku pluang kedua...smpi skrg aku dh mls nk pkir lg...tmbh2 skrg aku dh jarang ad kt Malaysia..aku skrg duduk kt hutan...yup...aku bnyk blaja dan tenang bla aku hidup di sempadan...bergaul dgn masyarakat yg punya bnyk kisah hdup dan pengalaman...aku nk fokus kt hidup aku dan akhirat....aku dah mkin jauh.....aku sedar aku xkuat tp aku dh bnyk brubah...taun 2012 jgk bnyk mngajar aku erti kasih sayang..xpe,,aku kne sabar...sabar dgn semua hal...wlupun pahit aku kne tempuh jgk..aku xkan berdendam...aku doakan org yg pnh wat salah kt aku berubah...aku harap jgk tuhan blh ampunkan dosa aku...aku dh bnyk berdosa....aku harap jgk tuhan kembalikan kesihatan aku spt dulu...xperlu bnyk merungut....misi aku sng je 2013...aku nk semakin maju,,tingkatkan ibadah dan nk SIHAT...aku tau aku lemah sgt...bg aku kesempatan yg sedikit...AMIN....semoga taun ni lebih memberi rahmat utk aku..Chayok Ogy!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment