Wednesday, November 18, 2009

SEKALI AKU MELANGKAH SELAMANYA AKU TERUSKAN!!!!!

Aku tertarik dgn brita yg aku bce kt akhbar smlm apabila 2 tokoh politik yg berbeza dr segi ideologi blh duduk semeja smbil minum teh tarik di parlimen....hmmmm..very interisting!!!maybe it is a good sign especially for MELAYU..xtau la sme ade bnde ni retorik smate2 atau hndak mnunjuk, tp ble lihat dr segi senyuman kedua mentri tersebut aku dpt rse sesuatu..he2...aku harap kdua2 pemimpin trsebut blh dijadikan ikon kpd smua yg bermain dlm politik...jgn sbb politik kita brgaduh..slain 2 ape slhnye kte bergabung terutamanya MELAYU ni..bkn nk mengamalkan perkauman tetapi ni hakikatnya..kte kne kuatkan bangsa untuk memajukan negara..masanya sdh tba utk smua pemimpin MELAYU bersatu kembali ....ktepikan soal ideologi parti dan satukan matlamat...xde untung kte berbalah sesama sndiri.....harapan aku mmg bsr tp kne bnyk pngorbanan...SEKALI AKU MELANGKAH SELAMANYA AKU TERUSKAN!!!!!

No comments:

Post a Comment