Sunday, January 17, 2010

BAHAGIA.....AKHIRNYA DUKA...

Dunia ni mmg plik....apa yg kte hrapkan mmg pyh nk dpt...hmm...mgkin ni nmenya dugaan..manusia dicipta dgn pelbagai sikap dan ragam....ade yg kte pling trust n syg rpenye tin ksng....dah agak dah....mmg xde yg perfect...ade yg mmg pndai ptr blit cter n MENIPU!!!!!!!....HMM..bg aku sng je....snyapkan dri...tggu kata dari PENCIPTA!!!!!!!!aku mmg lmh...tp ingat,,,,aku xkan bnci dgn manusia mcm ni...bese la...NO PAIN NO GAME....aku ske AKSI...tggu mcm mne aku beraksi.....aku mmg bersyukur TUHAN slalu bg aku ptunjuk...hmm...ya ALLAH,,kuatkan aku...jiwa ni mkin ksng...dh xde ceria...DUKA,SENGSARA,SEDIH, PEDIH dh jd mainan hdup aku skrg....mkin bnyak dugaan.....aku harap aku leh mcm dulu....jd hati batu....tp dlm hal ni mmg aku tewas.....nk wat cmne....aku ttp truskan hdup wlaupun hati aku ni mmg rse kne cucuk..bg PELAKON2 hebat diluar sna,,,insaflah.....cri la hal dgn org len...jgn kcau aku...

No comments:

Post a Comment