Friday, January 29, 2010

TAKRAW ITU JIWAKU....

Hu2...bosan gler skrg ni...dh xtau nk wat pe..pdahal kje bnyk...mngarut la nk cter psl kje...blh BLAH!!!!!!
Td sibuk bkak you tube tgok ttg takraw...hmmm...sbut je game ni mmg aku addict sgt...ye la,,dh smua kturunan aku men ni...dr bpk aku smpai la aku men game ni...dlu kat sklh@kt tmpt aku ade je game sbulan skali...smpai je kt u ni aku rse aku dh mcm hlg smua...mcm xwujud je game ni....aku pon xtau...yg aku tgok smua gler men bola n futsal...mmg aku minat gak game 2 tp ntah la knpe dak2 kt cni xminat game ni even dak2 KELANTAN yg masyur nme kt MALAYSIA men game takraw ni...hmm,,nsib bek la ade gak spesies yg dh nk pupus minat game ni mcm RAJA(sorry macha)...aku tol2 rindu dgn fight n challenge wk2 zaman dolu kala...ntah knpe aku jd mkin bosan...bgus jgk la sbb bdn aku dh xmcm sekolah dlu...dlu sng je nk lompat...ni bdn aku dh mkin berketul...hu2...
last game yg aku join SIPTAR...kte org dpt 2nd place...DAMN!!!!!!!...MASUM plk xanta sbb blacklist...pe2 la alasan org atasan...xde prospek emas la...tp anta gak game yg blh memalukan nme u...hmmm...xpe la...dh nsib bdn...
aku hrp junior yg akn dtg ramai yg minat game ni...aku pon hrp u ni leh anta bnyk game luar...dlu sng je nk wakil negeri...skrg xleh g kot....aku dh cute sgt skrg...ha2


Ni last game aku join...Damn luv SEPAK TAKRAW!!!!

No comments:

Post a Comment