Sunday, July 17, 2011

LAGENDA SEPAK TAKRAW

SAYA MMG CINTAKAN SEPAK TAKRAW....
xpyh bnyk cter la...tgok tajuk je dh tau aku nk cter psl takraw...aku mmg ske gle game ni...klu nk cter syg aku kt game ni mls la aku nk britau..awek aku pon aku snggup xmsj sbb aku nk men bnde nih..hahaha...kali ni aku nk cter psl legend2 sepak takraw kt MALAYSIA ni...perghh,,klu bala2 takraw yg xknl mreka ni mmg xgne la..bek xpyh men..hahaha..ni la dlu legend..die org ni la yg wat THAILAND tkut sgt kt negara kter...skrg pe dh jd..dh trblik....hrp2 ade la pnggnti yg btol2 mantap..bkn tau main je tp mental mmg kuat...



SARA
the one n only bkn MELAYU yg mewakili MALAYSIA men tuk negara...servis die ni xpyh cter la...mcm2..servis plng power ialah servis s.


ZABIDI SHARIF
ni mmg tol2 legend...spe xknl mmg bangang..siap tandatangan lg kt kasut takraw...ni la satu2 nya killer yg leh wat thailand mngis dgn lipatannya..nme timangan anak burung...smua killer kt MALAYSIA mmg jd kan die ni sbg idola...trmsuk player thailand suebsak..


lipatan maniam..
dh xde org lompat setinggi ni..ade pon jrg2...

lipatan gulung @ maut


ex player : Sulaiman Salleh, Azman Nasharudin,,ezat


Azlan Mubin
pe yag aku leh kte die ni bkl jd legend..org kte cre die men mcm idola die Zabidi Sharif...apit kanan yg gne kaki kidal...tp syg trpkse bersara sbb kecederaan..pe yg leh aku kte prjuangan die blum slesai...

Rommi Suhendra
ni la tekong first yg gne servis kuda kt MALAYSIA ni..tgok kaki die...hahaha

Suebsak
ni bkn men dgn MALAYSIA dan bkn warganegara tp tujuan aku ltk gmbr die sbb ni la pmusnah kpd takraw negar..die ni la punca kpd zaman gelap MALAYSIA...sbb pe???servis kuda die yg gle khinzir...servis die rekod dunia...smpai skrg org xleh pch rekod die...mental die mmg kuat...xmkn saiko,...ni la pemain yg mantap...
ni la zaman kegemilangan...sbb sponser ni la kte kuat..sme jgk dgn bola...ni jgk yg sponser...sbb kerajaan haramkan rokok jd sponser,,trus xde kewangan...duit xde..hmmm,,,no komen..



perwira negara:zabidi arshar, ahmad jais dan malik...dh xde la regu cmni...

No comments:

Post a Comment