Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

Semalam merupakan hari yg plng teruk bg aku..dlm org sibuk mencanang tarikh special 2 2 bnda brlaku serentak wat aku rsa malang sgt.hmm,,xpe,,xde kaitan pn dgn tarikh tersebut...mgkin tuhan tgh uji aku..dulu ada je teman nk mngadu..skrg aku kne kuat....aku kne sabar...dulu semua pe yg aku hajat Allah mudahkan..skrg Allah tgh uji aku dgn ujian yg ping sedikit..xpe..aku sedar...aku down sgt smlm..smua bnda xjd..xpe...hdup dh xlme...aku nk gne mse yg ada ni utk wat je pe yg aku suka...pcya atau x skrg aku mmg teruk sgt....teruk dr setiap aspek...tp aku harap sabar aku ni sentiasa ada...xkan hilang...Allah uji aku waktu aku mcm ni aku dpt tau pe erti kawan,,ksh syg sbnr dan hidup..waktu ni semua org mudah crik kesilapan kte,,jdkan kte mangsa keadaan,,benci kte..xpe..masa itu akan berakhir..sblm aku mnutup mata biarlah aku tunaikan hajat semua org..biarlah aku pg dgn tenang..2 janji aku dulu....hajat aku???hmm,,xpe,,biarlah semua aku serah dgn tuhan..aku dh xsggup lg diperbodoh....aku pn ada hati dan perasaan..macam mana org blh buat kita aku pn blh buat..tp aku sedar aku dh xde pe2...aku hanya mampu berdiam diri mendengar cacian itu..semoga hidayah itu sentiasa ada..aku doakan org sekelilingku akn berubah....aku xperlu utk dihina..bg la aku peluang utk membuktikan bahawa kau bukan spt yg disangka....

No comments:

Post a Comment