Sunday, December 9, 2012

DUDUK SEBENTAR

Alhamdulillah..baru minggu ni aku bru dpt bkk laptop aku nih...minggu ni jgk aku dpt duduk lme ckit kt ofis...dh 2 minggu aku kje skjap kt srwk kjap kt sempadan indon..aku dh mcm foreigner jer..mmg letih..minggu dpn kne pg lg...aku ske hdup mcm 2..sbb aku dpt lpekan DERITA aku...aku cbe buang derita 2 tp mmg xdpt..hmm...aku mmg down..bg aku taun ni mmg aku LOSER...xpe,,ade hikmah smua ni...Aku yakin....manusia je yg xyakin dgn aturan TUHAN trmsuk la aku....smnjak aku urus site ni aku dpt blaja bnyk bnda..bnda yg plng aku ske ialah SABAR...bnyk bnda yg mnguji hdup aku kt sne..bygkan kne urus org yg lbh tua dr kte...pas2 kne jge hati die org..tmbh2 sensitivity die org mmg tinggi..phm2la negara kita dgn die org 2 blh kte panas jgk..hmm...yg plng aku ske ble time Malaysia vs Indon ari 2...mmg sunyi je site....pkerja Indon senyap je..aku plk xbrani sgt nk knekan die org...aku sdr aku bru lg..xpe..yg pntg kne jge hbngn ni..tp pe yg aku dpt ble mcm ni mse aku mmg pnuh...smpai aku xpg check kt hospital..ubat aku dh x amik....mmg xde mse....aku xtau ble lg aku nk pg...kdg2 rse lemah jgk..paintkiller dgn panadol mmg ad je slalu..xsia2 aku tgk iklan panadol..hahaha...aku harap hidup aku akn kembali ceria....aku rindukan keceriaan 2...xpe,,aku redha...Tuhan akn bantu aku..aku yakin...dr dlu lg aku yakin..cme dugaan ni bsr sgt bg aku..aku xsgka...arghh,,biarlah...xde nilai dh..bg aku klu ada adala..klu xde aku redha....wlupun air mata ku slalu sgt dh mnitis mngenang smua yg brlaku....

No comments:

Post a Comment