Sunday, December 16, 2012

LEGEND

Tgh hari ni semua org kuar pg lunch...aku plk kne ready tuk discuss dgn bos tgh hari ni tuk pg indon esk..dh xtau pe nk wat aku tbe2 bkak gmbr lme..trbkk plk folder takraw..ble aku tgk gmbr yg aku post ni tbe2 tringat dgn group LEGEND ni...die org ni mmg aku anggap antara otai yg msh berbisa...wk2 ni die org ajak aku main sbb dh xde org nk jd feader team ni..besela bdk muda2 mne nk men dgn kuda tua..tp bg aku bdk2 yg pkir mcm 2 mmg xtau pe hal takraw..hakikatnya die org ni ada senjata rahsia iaitu pengalaman dgn control bola yg baik...wk2 aku pn bru hbis blaja...team aku sndri plk ada yg xblik..jd aku main la dgn team ni..bkn pe,,aku pn dh bese mendgn die org..pe slh tkr angin skjap..spnjang game smua org gelak dgn team ni sbb dh tua..tp smua jd senyap ble tgk team ni men..aku dh agak dh...pengalaman die org ni smua bnyk..sng kje aku main..xperlu bnyk nk cover cme kudrat 2 je la yg jd mslh.....wak2 aku main dgn team ni kte org jd champion...haha..padan mke dgn org yg mngutuk..wlupun die org dh berumur tp bg aku die org ttp legend...xkan ada pengganti.....

No comments:

Post a Comment