Sunday, December 16, 2012

MASIH BERDETIK

Bnda ni antara koleksi peribadi aku yg pling aku syg skali..dh 3 tahun lbh bnda ni bsama dgn aku...xpnh ada mslh..mmg sebati dgn aku...bateri pn xpnh tkr..korang blh imagine pkai jam xtkr bateri 3 tahun.???.bnyk sbb aku xtkr jam ni...mmg krg tgk jam ni mcm xde value..tp bg aku jam ni merupakan bnda yg pntg bg aku..setiap detik jam ini bermaksud detik cinta,,rindu dan syg aku yg xpnh hlng..jam ni sgt bermakna buat aku....tp disebabkan aku pitam jam ni terhentak kt lantai...cermin dh pecah.tali pn putus..sdar2 aku tgk jam ni dh teruk..aku menangis bla tgk jam ni mcm 2..nsib bek msh berfungsi...aku dh tnye bpe tkr cermin jam ni..mmg agak mahal...aku akn kumpul duit bli cermin 2...aku akn usaha...bnda ni pntg sgt....aku dh lme pkai..skrg aku msh pkai wlupun jam 2 dh xbercermin...ramai yg tegur tp aku wat xtau je..xpe....mgkin bg org bnda 2 lucu tp bg aku bnda ni lbh bermakna...2 dh janji aku....sehari xpkai jam ni aku rse hdup aku xsempurna..aku akan usaha kmpul duit gaji aku bli cermin tersebut...setiap detik jam tersebut malambangkan hati aku.....

No comments:

Post a Comment