Wednesday, August 11, 2010

If you are afraid don’t do it, and if you do it don’t be afraid

Jika kamu takut, maka jangan lakukan. Tapi jika kamu sudah memutuskan untuk melakukan sesuatu, jangan ada sedikitpun keraguan!

hmm..phm xmsj yg aku nk smpai...hdup kne brani..pduli ckp org....bnyk aku tgok gelagat manusia kt dunia ni especially kwn2 aku sndiri yg perangai penakut xbrtempat n tau ckp jer...ade plk sesetengah 2 mcm good je dlm smua hal smpai smua hal nk tgur slh org...hey,,hidup kt dunia ni klu xslh xsronok la kwn....

satu g bnde yg aku nk kongsi...jgn tunjuk pandai....jgn tunjuk ko hebat..ko tunjuk ko kne...hmm..mmg aku mrh manusia cmni...mnyampah gler...aku slalu jmpe org cmni...mmg kne la...xpyh la nk tnjuk hebat...ko xde pe2 pon....kosong!!!!argh..karut nk sibuk hal org cmni...buang mse je....ade sesetengah 2 bajet alim sgt2..padahal die 2 rpe jer...hmm..knpe la manusia ske sgt mnilai dr rpe....xpyh nk tnye la...dh tau jwpnnyer....lantak la....korang nk brubah ke x korang pnyer psl...aku xkesah.....yg aku tau aku nk truskan hdup aku dgn lbh selesa...jgn kacau aku....

No comments:

Post a Comment