Wednesday, August 18, 2010

TRIBUTE 2 TOK GURU NIK AZIZ


ni aku anggap mcm otai la...die mmg tegas org nyer...(jgn pkir sbb politik plk)aku ske die sbb die ulama' yg lantang bersuara..mle2 aku dtg kt KELANTAN ni dlu aku dh berazam nk brsalam dgn die...die mmg POJAAN HATIKU!!!mmg beliau dianggap sbg pembangkang yg degil dlm politik tp dlm agama aku mmg respect die...smpai org besi malaysia (TUN MAHATHIR) pun pning sbb kritikan beliau yg pedas...aku dh dkt 3 tahun duk kt KELANTAN...tp msh xsalam die lg...ya ALLAH,,ko makbulkan lah cita2ku ni...beliau mmg pujaan hati terutama rakyat KELANTAN dan juga penyokong kuat HIJAU(phm2 sndiri la)...ya ALLAH,ko rahmatilah perjuangana beliau dlm menegakkan kebenaran dlm ISLAM!!!!

*woit,,jgn pikir aku sokong hijau...aku atas pagar...UNDI ADLH RAHSIA!!!!

No comments:

Post a Comment