Tuesday, August 10, 2010

PUASA OH PUASA

Ahlan wasahlan ya ramadhan...ni hari 1st posa..yeah!!!!!
ble sbut je psl posa ni start la aku jd lmbik...hahaha...smlm dgr hari ni posa mcm2 aku pkir...mcm pg exam xready pe2....nyesal xpg mkn ikan keli smlm...hahaha...tp xpe..mle2 mmg rse azab nyer...(mmg aku dh rse sgt nih)...smlm kt u aku wt trawih....spnjg 3 thun lbh aku kt cni,,ni la 1st time aku tgok jemaah ramai..ye la wk2 aku dlu plajar bpe org je...sonok gler rsenye.....siap wat kt dwn terbuka g.....lps je trawih pg mngurut...urut pnyer psl aku xsmpat mkn mlm....sahur lg la aku xmkn sbb bdnku memerlukan rehat yg bnyk...(xleh bgun sbnrnya)...argh!!! hari 1st aku dh xsahur...ni cabaran tuk hari nih...aku hrap posa taun nih aku dpt pahala bnyk2...bkn aku sje..smua yg nk pahala la...yg xnk 2 lantak ko la...dh ade pluang ko xnk amik ko pnyer psl..hahhaha...PUASA OH PUASA!!!!!

No comments:

Post a Comment