Wednesday, October 10, 2012

AKU RINDU DIA

Skrg mcm dh xckup mse bg aku nk bjuang...tmbh2 lg skrg situasi dh jd lain...dulu aku mmg mgaku aku mmg amik mudah..bkn pe,,aku wat cm2 sbb aku yakin dia mmg satu...tp skrg aku trasa sgt bla sbnrnya tindakan aku yg mnyebabkan org lain trasa...dulu aku ske uji die dgn pelbagai ujian..kdg2 aku bg ujian yg mlampau..aku wat cm2 bkn pe..sbb aku nk uji tahap die mcm mne...aku igt lg wk2 aku praktikal dulu..aku sngaja xnk lyn die sbb aku nk tgk die ok ke x?aku xsgka plk die down sbb aku..tp dlm ak wat ujian tersebut aku ada plan aku sndiri..aku dh sdiakan spy agar aku tahu tahap aku xmlampau sgt...aku sngaja wat die kol aku bnyk kali...xlyn msj die...tp dh ckup aku rse aku akn crik die..aku akan mrayu..aku tau die mmg syg aku...aku xdpt tgk de menangis..bg aku die suci sgt...ble aku tgk mte die aku jd sayu sgt..aku sdr die mmg rapuh,,tindakannya kdg2 xbrpikir pjg,,rajuknya mcm bdk2..manja mmg slalu..aku mmg rindu saat 2..tp skrg smua dh berubah...skrg masa tuhan nk tunjuk bahawa aku mmg bslh..die dh jd lain..hati die dh bkn pada aku...janji hanya tggal janji..skrg aku mmg kecewa sgt...aku bgai hlg punca...aku merayu,,menangis dan nk sgt dgr suara die 24 jam..skrg pe yg akn aku dgr "JAP2"..."BUSY2 ADA KEJE".."KOL MLM TI"...word 2 dh jd rutin bg die klu tgk nme aku kuar dr skrin hp...hmm,,aku sdr smua slh aku..aku kdg2 rimas dgn word 2 smpai aku tengking n marah die...skrg smua dh xde...skrg situasi dh berbeza..die makin jauh mninggal aku..die dh ada hdup yg baru...aku trasa sgt..aku rindu dia sgt2...aku rindu nk dgr lwk bodoh die...dgr die crita mslh die..dgr die nyanyi...skrg aku cme tempat utk dgr keluhan,,hinaan,,cacian...aku jd down..mgkin ni smua salah aku..aku terlampau rindukan die..tuhan,,ko lembutkanlah hati die....permudahkanlah perjalanan kami menuju jalan yg halal....aku yakin kami satu....walaupun die sdh lain tp aku yakin dlm hatinya ada sedikit ruang utk aku.....aku rindukan SKEHYPEKERAK...GLOVENI...

No comments:

Post a Comment