Wednesday, October 10, 2012

BAGI AKU MASA

ASSALAMUALAIKUM....semasa aku menulis post ni jiwa aku mmg xtenteram...aku jadi serabut...aku mmg dh xkuat...mcm2 bermain kt fikiran aku nih..hmm,,xpela...aku lpe aku skrg mmg dh jauh menyimpang..aku lpe dgn pencipta...aku leka....skrg aku dh xmcm dulu....aku slalu lmh2 badan..nk cte psl kehidupan seharian mmg aku dh out...aku dh main lg sukan2 kesukaan aku..aku jd cpt letih..soal peribadi??hmm,,lg la wat aku kusut...yg ada skrg keluarga aku je...btl kte org ble kte ssh sorang pn xde...yg pling mnyakitkan hati org yg plng kita syg pn dh lyn kte mcm anjing...xpe..aku msh bersabar....aku mmg lgsung dh hlg cool...aku dh xmcm dulu..aku harap aku dibg masa yg panjang..aku tau mcm mustahil tp ble keputusan 2 aku dh tau aku akn mengorak langkah..sekarang aku nk fokus kt  diri aku sendiri..walaupun hati aku xdp lari dr segala2nya tp aku berdoa tuhan bg aku jalan....

No comments:

Post a Comment