Monday, October 15, 2012

UJIAN PERTAMA

Hari ni merupakan hari yg aku plng tkutkan...mnggu lps aku dpt pggilan dr hospital britau result ujian utk darah dan sel akn kuar arini atau esok..smlman aku xtdo sbb pkir bnda ni...aku berdoa agar tuhan tunjukkan kekuasaannya...smlm aku dh wat keputusan xkan mlyn spe2 lg..biarla aku berjuang seorng...aku hampir terlupa yg aku ada ALLAH...org sekeliling kita hanya pndai berckp dan berlakon..xpe,,aku phm..aku bkn spe2 pon....hari ni aku amik cuti stgh hari lg...aku xtau bos aku akn ckp pe..skrg aku dgn sudi dibuang kerja...2 bulan aku snyp...2 bulan jgk aku disumpah,,dicaci...aku sbr...biar mereka tahu satu hari nanti....pg2 aku kua rmh..aku nk pg breakfast..biarlah org tgk aku nmpk tenang dgn kaki msh membesar...dlm hati spe tau...aku trus pg ke bahagian lab ambik giliran...mmg sdh...terpkir kt smua org...tbe je giliran aku mcm2 doa aku bce..hati tuhan je tau...last skali kakak 2 ckp srh aku jmpe doktor..result kt doktor...aku jmpe trus doktor...arini result sel aku kuar...mcm 2 doktor ckp...aku dpt tgkap ckit je....die ckp sel aku ada helicobacter pylori..die srh aku ready..mgkin akan kne kolondan suspek gastritis.....bnda 2 xpasti..yg akn wat kepastian ujian kedua dan ketiga aku 20 hb t...esok aku akn tggu result darah aku..arini ak mmg dh xde mood..aku mnangis dpn doktor 2...aku xmsj spe2 lg...aku harap tuhan bg aku pluang kedua...aku ada janji lg dgn ibu bapa aku,,kawan2 ku..yg aku plng sdh aku ada bnyk janji dgn panget ku....Ya Allah...kuatkan aku...

No comments:

Post a Comment