Wednesday, October 10, 2012

PENGORBANAN

Sempena bulan haji ni aku nk bercerita sikit ttg pengorbanan..pengorbanan 2 luas btl aspek klu nk cter...pe yg aku nk cters skrg ialah ttg pengorbanan dgn masa dpn...hmm,,mgkin agak plik klu org xphm tp lantakla..aku je yg phm...sbnrnya dlm hidup aku word berkorban 2 mmg dh biasa sgt...dh bnyk sgt org berkorban utk aku..klu nk cter keluarga aku mmg xdpt nk cter...die org ttp jd agenda utama aku...tp skrg aku yg mrasa perlu membuat pengorbanan...aku rasa dh smpai mse aku wat pengorban dgn mse dpn aku...aku harap pe yg aku korbankan ini dpt membantu utk kehidupan org yg memerlukan sgt bnda 2....jgn pduli pe org ckp tp wat je seikhlas hati...bnda 2 bkn milik kte tp milik tuhan..tuhan bg kte jge...aku harap mereka yg dpt bnda 2 akn selamat dan doakanlah aku selamat..amin..

No comments:

Post a Comment