Friday, October 26, 2012

SPEECHLESS

 Aku manusia biasa..tidak tahan dgn tomahan dan hinaan..aku jgk manusia biasa yg tidak tahan ditipu dan dibohongi...
tak pasti sebenarnya apa yang berlaku ... sesungguhnya aku akan terus mencari jawapan ini ...
dan aku terkadang seperti hilang arah ...
mencari sesuatu itu ...
dan pengorbanan ini perlu aku lakukan walau hati akan terluka ...
sungguh berat untuk aku tinggalkan tapi, itu yang terbaik ...
pengorbanan ini perlu aku lakukan ...
tinggalkan semua yang tersayang untuk mereka terus bahagia ..
dan aku akan pergi, tapi bukan tinggalkan kalian namun, sekadar untuk
membahagiakan kalian ...
itu yang terbaik bukan ???
aku tidak mahu menjadi punca dalam hubungan kalian ...
dan aku sanggup buang rasa cinta, rasa sayang ini demi kalian ...
agar kalian bahagia selalu ...

buat kalian aku doakan kalian sentiasa bahagia ...
pada kamu yang pernah aku sayang ingatlah perasaan ini tak pernah mati tapi,
aku terpaksa pergi untuk kalian bahagia bersama ...

No comments:

Post a Comment