Tuesday, October 30, 2012

PENASIHAT YANG BAIK

Arini mmg aku busy sgt..pg2 dh kne pg Hospital.....blik je kne prepare tuk meeting ptg ni..tp fesbuk ttp dibuka utk mngetahui dunia neraka bangsa2 dunia....bkk je dpt satu msg dr Ustaz yg aku plg ske die ngajar dlu....Ustaz Thalal mmg rock...tringat ksh die mngajar aku arab dulu kt u...mmg sempoi..die dh mcm abg kte org...mcm xde ruang perbezaan antara seorg pensyarah dgn student...bnda 2 yg pensyarah skrg xde....arini aku chat pjg dgn die...mcm2 crite...aku sempat mntk nasihat dr die...aku crita mslh besar aku dr die....aku mmg berterima kasih dgn uztaz sbb bg nasihat yg mmg aku rasa btl2 dh mnyedarkan aku...aku sdar aku dh terlalu mnjatuhkan diri aku sndiri...aku dh bg org pijak aku mlampau2 sgt..aku dh xtegas mcm dulu..aku sdr smua 2..aku jd bodoh bila aku bg pluang kt org mempermainkan aku...aku dh berlaku kejam...ak berterima ksh dkt ustaz sbb bg aku nasihat..aku akn mle bertindak....ajal,,maut,,jodoh,,smua di tgn tuhan...bnr manusia mmg sng berubah sbb dikuasai persekitaran...mudah dipengaruh ble melihat kesenangan....lpe ssh sng dlu...terhumban dgn nafsu smata2...aku dh lpe ajaran Tuhan..aku perjuangkan bnda yg bkn hakiki....NOR ROZIMAN kembali...aku dh jemu dihina..dilyn mcm sampah...jika org blh wat mcm 2 jgn lpe dgn Tuhan....ALLAH 2 maha adil....Ya Allah,,ko rahmatilah org disekelilingku...Ustaz,,smoga sihat selalu....

No comments:

Post a Comment