Tuesday, October 23, 2012

IM STILL ALIVE

Tarikh keramat itu penentu segala2 nya...20 OKTOBER 2012...smua nya terbongkar....hari 2 aku mmg xtenang..aku dh imagine mcm2...mak dgn abah aku asyik kol..air mata ku hanya tuhan yg tau...tp aku kesal insan yg aku harapkan ad bersamaku xda..aku harapkan semangat itu namun tiada...aku akn igt bnda 2...xpe..aku phm dia BUSY dgn kje nya...pg 2 aku pg hospital..aku of semua handphone..aku dh bertawakal..pe2 jd bia aku yg tau....dtg je kt bilik 2 doktor dh sambut aku dgn mke fresh2 awl pg...aku cbe ramal pe yg doktor akn ckp tp semua xdpt..jantung aku mmg xberhenti berdegup kencang..pjg lebar doktor 2 ckp..akhirnya aku disahkan positif GASTRITIS...Aku bersyukur aku lps dr segala2 nya...mgkin tuhan bg aku peluang..doktor ckp aku kne jge btul2 pemakanan kerana gasritis ni klu x dijaga akan jd kolon atau kanser usus...aku bersyukur...2 bulan aku berdoa....tp hari 2 aku mmg kecewa...die xde kt sisi aku...aku redha....

No comments:

Post a Comment