Friday, October 26, 2012

KAWAN

bila hati pedih hanya doa jalannya
mungkin aku belum mampu menerima namun, hakikat aku terlalu terluka
itu aku tak mampu untuk tersenyum ... tak mampu untuk ketawa ...
lalu, hanya air mata teman setia ...
lantas ketika aku jatuh, terlalu jatuh
aku lemah, terlalu lemah ...

hadir teman-teman memberi semangat
hadir mereka menyambut aku yang semakin tenggelam ...

aku akui mereka sayangkan aku lalu, perlukah aku berduka sepanjang masa ???
dan aku ingin kembali bangkit ... mahu kembali berdiri ...

aku ingin kembali senyum, mahu kembali ketawa ...
berikan aku masa teman agar aku kembali seperti dulu
jangan kau lepaskan genggaman mu teman aku masih perlukan tangan mu untuk terus bangun ...

*Tq kawan.....korang dh bnyk tlg aku..aku akn bls jasa krg..aku bkn kwn lpe kwn...skali bkwn smpai mati berkwn

No comments:

Post a Comment