Thursday, November 29, 2012

AKU MASIH BERNAFAS

Hari ni aku masih bernafas dlm CINTA dan kasih sayang TUHAN...namun sesekali nafas ini terasa sesak dlm cinta dan rindu terhadap jiwa itu..jiwa yg aku cuba selami dan ingin aku miliki...Ya Allah ,,jiwa itu ingin aku miliki...ingin ku takluki secara halal..jiwa yg pernah ku sakiti tanpa aku sedar..jiwa yg hilang dengan keyakinan cinta mutlak aku...jiwa yg semakin meronta dengan desakan..jiwa yg semakin dihiris dengan dugaan2 besar sekeliling...biarla aku berjuang demi jiwa itu...aku memberi ruang dan peluang untuk jiwa itu berada dlm tenang..aku sgt merindui jiwa itu..jiwa yg pnh buat aku berasa bertanggungjawab,,phm pe 2 ksh syg,,belajar erti rindu,,,sedih dan menangis..aku sedar aku yg telah hancurkan jiwa suci 2..jiwa itu mmg layak sebaris dengan wangian syurga..aku akn menunggu jiwa itu dtg kembali..walupun pahit dan perlu berkorban namun aku yakin semua ketentuan Ilahi...Amin..Ya Allah,,hingga ke saat ini,,aku msh tidak tahu bahawa pe yg aku lakukan..berikanlah aku petunjuk..dugaan ini amat bsr bg aku....aku rindu jiwa itu...andai jiwa itu milikku dekatkanlah jiwa itu kepadaku....aku makhluk yg hina.......aku merayu Ya Allah.....

No comments:

Post a Comment