Monday, November 19, 2012

KURNIAAN TUHAN

skrg aku mlihat bnyk bnda yg brubah....smua bnda jd brubah...aku bru blik dr rmh mggu ni...aku mlihat perubahan besar berlaku...rmh aku smakin bising....meriah..semua gelak..xde yg tension2....aku dpt lihat kehadiran ARYANA BATRISYA bwk prubahan kt rmh aku...mak dgn abah mmg busy trutama abah...xdpt dgr cucu die mnangis sggup lari dr ats trun ke bwh semata2 nk tgk cucu die..hahaha...yg aku xtahan abah aku pg2 dh bgun nk bwk cucu die..hmm..family kte org mmg jd kecoh sbb kelahiran ahli baru ni...ye la,,dhla lahir awal dr jangkaan....smua bnda xready lg..sian tgk kakak...trpaksa bli je smua rempah2 die...hmm,,sbut psl rempah sumpah aku mmg xske cium bau bnda 2...aku mmg loya....buweeeek....bla aku tgk family aku mcm ni aku jd trpikir kdg2 tuhan sngaja turunkan kesedihan sementara utk uji kte..ye,,aku kne phm...aku redha..wlupun kdg2 bnyk jgk yg dtg mlawat ARYANA especially mak cik aku akn tnye ble lg turn aku..hmm,,,aku hnya mampu senyum dan trus cbe lari dr tmpt 2....kdg2 mngalir jgk air mata aku dgr soklan cm2...hmm,,layak ke aku nk jd seorg ayah atau suami....???aku xde pe2 lg...bia la tuhan tentukan...aku dambakan bakal isteri yang SETIA,,SOLEH,,dan juga PAHAM aku....ssh nk crik skrg..aku bnyk jumpa perempuan yg mula2 blh dianggap baik tp hakikat nya BETINA yg mnyimpan kuku dan taring..aku fobia....bia la aku hdup membujang..xde mslh kot hdup mcm ni..aku pn dh ckp kt mak aku yg aku akn amik ARYANA jd ank angkat aku...hehe,,bdk comel ni wat aku rse nk blik je tiap2 minggu...sbr ek...nnti uncle blik lg main dgn die lg........smoga perubahan ni akn membawa sinar kt keluarga aku...aku hepi tgk family aku ceria je...3 bln aku seksa family aku sblm ni trutama mak aku...aku xsnggup tgk mak aku mnangis lg....org yang akn aku pastikan bahagia slalu ialah mak dgn abah aku..2 janji aku...AMIN

No comments:

Post a Comment