Tuesday, November 20, 2012

BUDAK PAILANG

NAZMI..RAHMAT...nme ni la yg aku akn dgr tiap2 ari...muka ni la yg aku akn jmpe tiap2 ari......2 org ni la yg jd geng kipas ssh mati aku skrg....smua hal aku akn wat dgn 2 org ni....aku knl dgn 2 org ni wktu aku mle2 kje....mle2 mmg aku xrapat sbb ofis pn jauh..tp lme2 tiap2 ari aku jmpe beruk 2 ekor ni...die org ni mmg sempoi..antara yg blh dipercayai....still available..hahaha...xtau la klu die org xbritau aku die org dh ade awek....aku enjoy lepak dgn 2 org ni....bia aku describe detail 2 org ni.... 

     NAZMI
  • Tahap IQ 95%...haha..peratusan slebihnya dh dimkn virus
  • umur 25...
  • tahap kejantanan diragukan..hahah
  • kadar kecekapan memuaskan
  • baik hati
  • beruban
  • bangang bila hujan
  • cool dihapan awek2 cun
  • benci durian..
     RAHMAT
  • Plng muda antara aku dgn nazmi
  • Tahap IQ 25%..haha
  • tahap kejantanan 98%..2% reject sbb blum akhil baligh..haha
  • ada kereta,,kerja tetap dan muka ala2 pelakon bollywood
  • cita2 tinggi..
  • baik hati...
  • bangang sentiasa...
haha....semua yg aku sebut kt atas semua tipu...bdk 2 org ni mmg baik....aku dh anggap krg berdua kwn aku dunia akhirat...bangga knl krg berdua..kte kawan smpi mati
Represent my buddiest..RAHMAT & NAZMI

No comments:

Post a Comment