Monday, November 5, 2012

NASIHAT

NASIHAT...........
klu bercinta dgn manusia kne berhati2..krg xkan sng2 nk jmpe awek atau lelaki yg btul2 dpt setia smpi MATI.....MATI????mcm lucu je word 2...skrg smua dh ssh nk jmpe 2....dh bnyk sgt aku tgk..perempuan bertudung ke,,yg mgaku alim ke,,,xbertudung ke..lelaki hensem ke,,warak ke,,,smua sme...smua kt mulut..plng aku xdpt trima bla jnji akn setia wlupun psngnnya cacat..mcm sial je ....hahaha...bg aku sng je...jujur dlm hdup....jd dri sndri....aku setia pd yg satu..aku xtgok psngn aku cantik,,hensem,,fizikal menarik ke apa...yg aku tau ble aku tgk akhlak,,,hati,,perwatakan dan dpt jd ibu kpd anak2 aku..aku dh puas ati...xgne cri yg BERLAKON alim tp mudah nk bkk sne bkak sini...xpyh nk berlakon alim tp xdpt jd suami mithali....aku slalu berdoa akn bertemu perempuan mcm mak aku....wlupun mak aku garang dgn aku tp mak aku xpnh abaikan aku...perempuan skrg???hmmm...aku rse nk ludah je....smua mcm sial....blum pe2 lg dh curang,,,tgok harta bnda,,,kt mulut manis tp blkng mcm pelacur murahan....dh bnyk sgt bukti...aku dh redha skrg..klu ada jodoh cp aku nk trus kawin....ak merindui gadis yg aku cintai....aku nk bercinta dgn gadis itu..biar buruk dimata org tp sempurna di hati aku....masalah nya wujud lagi kah gadis spt itu...hmm,,aku hanya mampu berdoa....

No comments:

Post a Comment