Thursday, November 1, 2012

SUARA HATI KU

arini aku sdh sgt2....smlm aku mmg xdpt kwl diri...aku jd terfikir..pe dh jd ni..btl ke tindakan aku...aku tau die sdh sgt2....dr suara die aku tau die tgh sdh sgt2..klu la aku ada jet mmg aku trbg ke sana...awk,,tabahkan hati..setiap dugaan yg dtg 2 bkn kehendak kte...sy slalu ckp jgn tggal solat...TOLONG JGN TGGAL SOLAT....sejahat2 mne pn kte solat akn cover kita..org yg solat dipelihara....smua dugaan 2 dtg sbb nk uji kte...awk,,jgn pduli kte2 sy smlm..sy mmg syg awk...jgn pertikai cinta sy...sy cnfiuse sma ada awk mnipu atau x???sy jd hlng punca..sy wat tindakan 2 sbb sy nk awk tau sy dh lme pendam prasaan 2...sy sabar...mcm2 ujian dtg sbb tuhan nk tgok sama ada umatnya akn lbh dekat atau jauh drpd nya....Janji ALLAH 2 pasti...kite hanya mampu merancang....perubahan diri skrg akn membawa kesan utk seumur hidup..sy xmnyesal wat tindakan mcm ni sbb sy sdr sy hanya ada ALLAH....sy yakin ketentuannya..jgn pertikaikan..tuhan srh kte berfikir setiap kesalahan yg tlh kte buat...bkn hanya tau menunding jari atau menjatuhkan keSALAHan semudah2nya kpd org...cermin diri kita agar sentiasa sdr kita ini lemah...awk,,kuatkan diri....klu betul dh tertulis di luh mahfuz xde spe yg akn halang....smua 2 rahsia ALLAH...sy doakan awk dpt berfikir....sy rindu awk yg blh tenangkan sy dlu..awk mmg bijak dlm smua hal...awk blh kawal sy dgn mudah....tp sy tau awk mmg lumpuh klu dpt mslh...hngga awk xbrfikir pjg.....mama,,papa  janji akn sbr...pa doakan ma dpt kekuatan 2 balik...

No comments:

Post a Comment