Wednesday, November 7, 2012

THE NEXT GENERATION

LAHIR 5.55PM berat 1.86kg
ALHAMDULILLAH...arini aku mmg xtau nk ckp pe..smua brubah dlm skelip mata...hari2 suram ku tbe2 brubah....smua berubah...ptg td wk2 tgh syok aku joging tbe2 aku dpt kol dr mak aku britau kakak aku tlh slmt melahirkan ank pkul 5.55pm...baby perempuan...aku tanpa segan silu trus bersujud kt dpn org ramai..hahaha...aku dpt dgr suara mak dgn ayah aku menangis..aku pn trut berair mata..hmm,,mmg emosi sgt td...mcm aku plk yg dpt ank..skrg aku jd pak cik...hehe..xnkla gne nme pak cik..aku nk die pnggil aku uncle..bru moden.hahaha..sian baby 2...abah die pn xde kt sisi die..ayah die traveling..kakak pg hospital drive srg2....dlm aku seronok2 aku tbe2 trpikir..bkn bln dpn ke spatut kakak aku beranak..hmm,,mmg baby ni special sgt..dh xsbr nk tgok uncle die ek...hehe....aku trus blik dr joging..rse nk bli tiket flight je trbang kt sana...tmpt kakak aku kje ni jauh ckit...7 jam pjalanan..xsbr nk tgk ank buah 1st aku ni..haha...aku akn amik baby ni jd ank angkat aku...uncle janji akn jge die elok2...xpe xkawin..jnji dh ade awk...ish,,xbr nk tgk die...hmm,,pasni mmg abah aku dh xlayan dh aku..mmg lyn cucu die je la...ye la..cucu 1st ktekan...geram tol..nk cium pipi kakak dgn ank die....sian kakak aku...xsgka kakak aku akn pg stage strusnya...dlu kcik2 pnh jgk main ank2 dgn die..last2 die yg dh jd emak..hahha..miss u sis....hjng minggu ni smua urusan aku batal...aku dh book flight pg sana...bia skjap jnji dpt tgk die...hehehe..muah2

No comments:

Post a Comment