Tuesday, November 6, 2012

JOM BERTAKRAW

TAKRAW...sbut je word 2 kaki aku dh trangkat je...hmm,,rindu nk main...3bln lbh kot aku xmain pe2...smua hlng dlm skelip mata..Allah dh tarik bnyk nikmat yg aku sia2kan dlu...skrg aku smua jd lemah..aku nk kembalikan kecergasan aku semula...berat bdn aku dh ok sbb mnurun..ok jgk klu kne pnyakit ni..cpt je leh trun berat bdn...tp aku skrg mmg cpt letih...ari 2 wktu  wat lawatan kt tapak projek pn dh mengah2..ni ke nk wat eskavasi??hmm,,xtau la nsib aku kt indon 2..klu aku mati kt sana pn ok jgk..leh jd bualan org..warganegara Malaysia yg 1st dikubur di Indon.hahaha..bkn 2 aku nk cter...awl pg td aku dpt pggilan dr bendahari kelab takraw tmpt aku..die tnye aku dpt join x selection tuk takraw men Piala Sarawak...hmm,,mcm2 dh bermain kt kepala otak aku..dhla selection lps aku hbis kerja kt indon....aku rse dkt nk 4 bln jgk aku xtimang bola takraw 2....hmm,,aku xtau la...tp aku tpksa ckp aku setuju...xpe...dlm mse trdekat aku akn start crik fitness...aku akn kembali....pantang ketrunan aku mngalah...sbb takraw aku sggup wat pe je...damn miss dat game....hrp2 aku dpt la..target aku trpilih ckupla..tiap2 taun aku trpilih..aku target 2 je...yg len aku pkir kmudian....chayok2.....

No comments:

Post a Comment