Tuesday, November 20, 2012

ASSALAMUALAIKUM


ASSALAMUALAIKUM......word 2 dlm bhsa arab sejahtera ke atas kamu.....atau dlm bhsa mudah nyer peace....simple kan..tp 2 la word yg ssh skali nk dgr skrg especially org seAGAMAku....xperlu la aku nk mngutuk org lain..aku sndiri pn dh mmg ssh nk bg salam kt org....aku prasan tp aku mmg dh besekan dri mcm 2..sbb 2 ramai ckp aku jahat..hahaha...jgn judge aku sblm knl la cik adik.......aku nk brubah...sebut word ni pn dh dpt pahala.....PAHALA tu...bkn DOSA...klu nk ikutkan aku ni dh layak dikategori ahli NERAKA....dosa aku mmg bnyk...cnfirm aku msuk neraka...tp aku nk brubah...sumpah aku nk brubah...aku xnk la sia2kan pluang aku jd MUSLIM sejati....kdg2 aku trpikir aku ni pe je beza dgn org lain klu aku sndri x praktikkan kehidupan ISLAM sejati..aku dh lme hanyut..aku sedar aku bkn mcm ni..tp aku mdh tewas dgn hasutan sekeliling.....aku sdr aku mmg xtggal smbhyg (pnh la jgk trtinggal) tp aku rse msh jgk wat dosa.....aku smkin sedar skrg..skrg wktu utk berubah....skrg aku dambakan ketenangan....ble tuhan dh tarik bnyk kemudahan aku dgn pelbagai ujian bru aku sedar.....maafkan aku tuhan.....hmm..kpd semua jom berubah..mlekan dgn SALAM.......

No comments:

Post a Comment