Tuesday, November 20, 2012

MY BODYGUARD

ABAH....2 nme pggilan aku pggil ayah aku....aku dgn abah aku mmg satu kepala...hampir pe yg abah minat aku pn minat...hmpir semua tp satu je yg aku xdpt warisi dr abah iaitu sikap tenang abah aku...aku dr dlu nk jd tenang tp mmg xdpt....Tuhan slalu anugerahkan aku dikelilingi dgn org yg tenang..Abah slh seorg dr org itu...Abah slalu nmpk cool kt mata aku.....aku mmg slalu crik mslh dlm keluarga aku...dan musuh utama aku adlh mak aku sndri....ada je yg xbtl kt mata die..senjata utama mak aku mcm besela..MEMBEBEL...Ak rse 2 mmg mentera yg aku dgr dr kecik....tp Abah slalu selamatkan aku...die je yg tau cre wat aku tenang....smpai aku pnh hasut abah aku kawin lain....ABAH,,,syg sgt kt abah..skrg mentang2 dh ade cucu trus xlyn org lg..semoga sihat selalu....jge cucu 2 elok2....aku janji akn wat abah aku bangga dgn aku.....aku akn hepikan die smpai ble2..AMIN...


No comments:

Post a Comment