Wednesday, November 28, 2012

BANGGA

Alhamdulillah...dpt jgk aku mnaip blog ni....aku nk cter pngalaman aku wat eskavasi antarabangsa antara Malaysia dgn Indonesia....aku bangga sbb trpilih wat projek ni..mmg akn sntiasa men di INDON la aku..hahaha...dlm mnggu ni je 2 kali aku berulang alik...letih sgt2...projek ni merupakan penemuan tamadun bg kedua2 negara dimana fokus kpd tembikar dan jgk seramik...apa yg wat aku bngga sgt sbb aku dpt wat eskavasi kt negara org..hahaha...nk cter perjalanan dr Bandaraya kuching ke Miri klu gne jln darat mmg 13 jam..tp alhamdulillah pg sne nek fligt..sejam lbh jgk la...pas2 kne pg sempadan g stgh jam nek 4 wheel...blh byg x jln kt sempadan cmne..dhla kawalan tentera mmg padat...rse penjenayah pn ada...tp ble duk kt indon xde beza sgt pn...bahasa msh sme sbb die org lbh gne bhasa sarawak tp bab duit dgn line telipon yg berubah..makanan ada staf sediakan....aku harap projek ni leh cpt siap..cpt la aku duk je kt ofis...ubat mmg dh xmnentu skrg....minggu dpn dh kne check blik...dgn keadaan debu dgn segala mmg pluang bsr utk aku msuk 7 kaki cpt..dhla antibodi lmh...hakktui...igt aku lmh sgt ke...xpe,,bnda ni mmg yg aku plh....seronok tau budaya n sejarah sendiri..tambhan kita sendiri yg wat research...aku ttp nk gne word BANGGA!!!

Dari airport trus gerak ke Sambas


Menara 2 waktu..beza 1 jam je...
 

Old skul kan??hahaha


Here we go!!


No comments:

Post a Comment