Monday, November 5, 2012

SENDIRI

AKU AKAN SENDIRI.....smnjak 5 bulan ni aku mngaku hdup aku tru..dgn pnyakit,,mslh peribadi,,kewangan..mcm2 la..tp xpe,,bnyk aku blajar...skrg aku dh hebat..aku dh xprlukan spe2 lg...karut la hdup nk mngharap org...bkn nk berlagak..tp itulah hakikat sbnr....smnjak aku dilanda pelbagai mslh,,aku srg2 je nk survive...tiap2 mlm aku xtdo....pagi2 aku sunyi..mmg sunyi...malam aku lg la sunyi..air mata ku xberhenti mngalir..smua perasaan ada mnyelubungi hati,,geram,,sedih,,kecewa...mcm2 lg la...hanya keluarga bnyk membantu...skrg aku akn bina hdup baru.....ALLAH dh bg aku pluang kedua...aku pnh ditarik smua nikmat..skrg aku dh bermula..biarlah aku bermula dgn bertatih...kata2 hina,,keji benci dan sumpah seranah itu akn aku igt sbg kata2 semangat utk aku.....man hanya usia mmg perlu diuji..aku bersyukur aku sedar..mne lwn,,mne kawan,,mne psngn,,mne pelakon,,mne yg tulen dan sbgnya....aku akn mulakn semula.....

No comments:

Post a Comment